10 въздействащи примера как не трябва да се прави дизайн на флаер


Благодарим, че помагате тази статия да достигне до повече интересуващи се от темата:
  • 16
  •  
  •  
  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  
    17
    Shares

Въпреки множеството примери и полезни съвети, които се дават за това как трябва да изглежда един рекламен флаер, винаги има такива, които в крайна сметка изглеждат покъртително. Вината за този резултат може да е във всяка една от страните в процеса. Има множество начинаещи дизайнери или просто фенове на графични програми, които решават да се научат за сметка на някого. Съществен проблем е и това, че фирмите, за които се разработват флаерите понякога избират най-ужасният вариант, доверявайки се на собственото си вътрешно чувство. За да не попадате в подобни ситуации и да бъдете давани като лош пример, моят съвет е винаги да се обръщате към професионалисти в дизайна и рекламата, като се вслушвате в съветите, които те дават.

Ще започна с една реклама на Apple от 1980-а година, тъй като в днешно време това е компанията с най-заинтригуващите реклами. Тук обаче, типично за периода, от компанията са се подвели със страшно много текст в показания флаер.  В днешно време едва ли подобна реклама би била одобрена. От компанията просто биха описали продукта си най-много с едно изречение, дори и с една дума.

worst-flyer-8

Прекалено голямото количество еротика или порнография е характерно за следващите няколко флаера. При такъв дизайн трябва да се внимава прекалено много с таргетирането на хората, които ще получат рекламата. Трябва да се замислим и за местата, на които ще се раздават флаерите.

worst-flyer-2

worst-flyer-6

worst-flyer-9От цветовата комбинация на следващия представен флаер може да получите най-малкото главоболие.

worst-flyer-3Всеки може да завиди за избора на шрифт и цвят на текстовете в дясната част на рекламата под този текст. При продължително гледане може да започнете да виждате странни сенки или дори да припаднете.

worst-flyer-4Изборът на снимка тук е покъртителен. Забравих да прочета останалото.

worst-flyer-1Очевидно в следващия флаер дизайнерът е използвал всички шрифтове, които са му били инсталирани на компютъра.

worst-flyer-5Ето едно щастливо прасенце, което с удоволствие ще отреже част от себе си, за да Ви нахрани. Приятен апетит.

worst-flyer-10След всичко показано до тук остана и един флаер на игра. Между другото всички реклами, в даден период, на подобни продукти изглежда по абсолютно един и същ начин.

worst-flyer-7Текст:


Благодарим, че помагате тази статия да достигне до повече интересуващи се от темата:
  • 16
  •  
  •  
  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  
    17
    Shares