Как да направим поръчка за печатни материали през електронен магазин


Преди повече от 10 години единственото място за купуване на формуляри бяха обектите „ведомствена книжарница”, които изчезнаха в познатия си вид или са напълно ненужни в днешно време. Ето защо преди известно време ние решихме да възстановим това удобно място, но в електронен вариант, при това с всички предимства на електронен магазин и web-to-print. Всичко това е направено с цел да спестим време на хората, които чрез няколко натискания на бутона на мишката да поръчат необходимите им печатни материали. Разбира се освен формуляри, в него могат да бъдат поръчани още фактури, рекламни материали, включително календари. За какво става дума и как да направите поръчка в нашия електронен магазин, вижте по-долу.

e-shop-order-optimal-print-1

В горния ляв ъгъл са разположени различните категории продукти, които се предлагат в електронния магазин. Те са разделени в 5 основни групи – фактури, персонализирани формуляри, печатни рекламни материали, календари и номенклатура. При фактурите са предложени, изработените от нас форми, както и бланки, подходящи за отпечатване на принтер. Към персонализираните формуляри спадат множество документи, които сме разработвали през годините за клиенти, работещи в различни бизнес области. Това е мястото, където може да намерите подходящи формуляри за своя бизнес, които да бъдат персонализирани с името и логото на фирмата Ви. В случай, че не намирате конкретен образец, може да използвате групата „празни персонализирани формуляри”, където в края на поръчката ще имате възможност да прикачите файл с мостра на документа, който искате да се отпечата. Към печатните рекламни материали спадат: флаери, визитки, дипляни, плакати, фирмени бланки, папки и т.н. Всяка година предлагаме и различни предложения за календари, които може да намерите в съответната секция. На последно място са номенклатурните формуляри, които все по-рядко се използват, тъй като се предлагат с всяко едно софтуерно решение за счетоводство.

e-shop-order-optimal-print-2

В долната лява част може да намерите информация за фирмата ни, както и условията за плащане и доставка. При извършване на поръчка тези условия следва да бъдат прочетени и одобрени.

e-shop-order-optimal-print-3

След като изберете определен продукт се отваря нов прозорец с пълно описание и снимки. Посочените са минималното количество за поръчка, както и цените при различни количества. В жълтото каре „Възможности” са зададени различни опции, сред които може да избирате. Основните от тях са: вид хартия, изготвяне на дизайн, довършителни процеси и т.н. Те са различни в зависимост от конкретния продукт. След като изберете сред различните опции и посочите количество се натиска бутон „поръчай”, а конкретният материал отива във Вашата количка.e-shop-order-optimal-print-4

Може да извършите и други заявки, след което да преминете към процеса по детайли на поръчката, където може да проверите поръчаните материали и да извършите корекции, след което да пристъпите към окончателно оформяне на поръчката.

e-shop-order-optimal-print-5Тук са възможни два варианта – да се регистрирате като потребител или да извършите еднократна поръчка. При еднократна поръчка всеки път ще се налага да въвеждате данните си за доставка, поради което моят съвет е да си направите регистрация, с което да си спестите време и усилия при последващи поръчки. В случай, че вече имате регистрация просто въведете своето потребителско име и парола.

e-shop-order-optimal-print-6

Дали ще регистрирате нов профил или ще направите еднократна поръчка, Вие трябва да въведете следните данни: Име, фамилия, e-mail, телефон за връзка, адрес, град, държава и регион. В случай, че сте фирма посочете: име на фирмата и идентификационен номер, за да можем да издадем фактура. В случай, че адресът за доставка е различен от адресът по регистрация, то отметнете тази опция и посочете новия адрес. Препоръчително е да попълните всички полета, като полетата със звездички са задължителни и ще получавате грешка, всеки път, когато някое от тези полета е пропуснато. След като приключите натиснете бутона “Продължи”.

e-shop-order-optimal-print-7На втория етап следва да посочите дали ще получите поръчката си от нашия офис (в случая – в магазина) или желаете доставка чрез куриер (опция Еконт Експрес). Пак тук следва да посочите метода за плащане – банков превод, наложен платеж или в брой при получаване в офиса ни. Най-отдолу имате място за добавяне на допълнителни изисквания към поръчката. След избиране на опциите, на база на теглото на поръчаните материали ще Ви се калкулира цената за доставка. При избор на доставка чрез куриер е необходимо да попълните отново своите данни за доставка, тъй като това се изисква от системата на куриера. Започвайки да въвеждате адрес ще се визуализира списък с възможностите за избор. Уверете се, че сте избрали съществуващ адрес. След въвеждане на данните натиснете бутона „Изчисли цена” за да видите стойността за доставка. Уверете се че са отметнати метод за плащане, както и съгласие с условията.

e-shop-order-optimal-print-8В последната стъпка може да проверите поръчката преди потвърждение. Прегледайте отново адреса, метода за получаване и поръчаните артикули. В случай, че имате ваучер (от социалните мрежи или получен след поръчка при нас) може да го използвате като въведете кода му. Освен това тук е мястото за прикачване на файлове към заявката. Тези файлове могат да бъдат с размер до 20 Mb и в посочените формати. Това е всичко, остава да потвърдите поръчката, след което ще получите e-mail от нас, когато тя бъде обработена.

e-shop-order-optimal-print-9В случаите, когато имате регистриран профил, то директно ще бъдете изпратени в стъпка 2, където се избира метод на получаване и плащане, откъдето до края стъпките са същите, като при нерегистриран потребител.

Очакваме Ви в електронния ни магазин, където ще продължим да добавяме различни печатни материали.

Текст: