Световни тенденции в графичния дизайн през 2014-а година


Тенденциите в графичния дизайн, използван за реклама са доста променливи. Вслушвайки се в съветите на специалисти в тази област и проследявайки актуалните реклами, можем да достигнем до изводите, какво ще бъде модерно в графичния дизайн и печатната реклама през новата 2014-а година. По този начин ще имате реклама, която ще бъде актуална и забележима.

ИЗЧИСТЕН И ОПРОСТЕН ДИЗАЙН
С оглед на факта, че всичко, което ни заобикаля става все по-сложно и човек трябва да обработва все повече и повече информация, то колкото по-опростена е една реклама, толкова повече хора ще и обърнат внимание. Разбира се, това не трябва да се отразява на качеството на самата рекламата и тя трябва да остане грабваща и оригинална, въпреки минималистичния дизайн. За целта е нужна точната снимка или графичен елемент, които сами по себе си ще създадат достатъчно силен ефект. Тази година определено на мода ще са символите на Олимпийските игри в Сочи и Световното първенство по футбол в Бразилия.

ПЛОСКО ВМЕСТО ТРИИЗМЕРНО
Избягвайте използването на обемни форми. Плоски лога или векторни елементи, използващи един до два плътни цвята са много по-привлекателни от сложните 3D обекти с множество цветни преливки. Освен всичко това, по този начин ще постигнете намаляване на разходите, а също изчистен и качествен дизайн, за които вече споменах. Интересен пример в тази насока са карикатури и обекти, рисувани на ръка.

КРАТКО И ЯСНО ПОСЛАНИЕ
Ако вземем за пример тенденцията за споделяне на кратки видео изображения в мрежата с продължителност от няколко секунди (не повече от 10), то можем да стигнем до извода, че рекламното послание трябва да е максимално ясно и кратко (например, колкото един статус в twitter). Не е нужно да наблягате на допълваща информация, която може да бъде намерена в сайта или социалните мрежи. Много по-важно е да предизвикате действие – запитване или поръчка.

ИСТИНСКИ СНИМКИ
Факт е, че колкото по-добре изглежда един продукт на снимка, толкова по-добре ще се продава. Това води до абсурдни ситуации с безкрайно обработване на снимките, поради което хората започват да стават по-недоверчиви към подобни илюстрации. Не се притеснявайте да показвате нещата, такива, каквито са – без много photoshop подобрения.

МИСЛЕНЕ ИЗВЪН РАМКИТЕ
В крайна сметка, колкото и да се водите по правила и тенденции в графичния дизайн, само ще заприличате на всички останали. Затова търсете различната гледна точка в това, което правите или Ви се предлага като опция за рекламен продукт. Не се страхувайте да заложите на иновативни и креативни решения. Използвайте различни хартии или довършителни процеси за своята реклама и задължително се консултирайте с рекламна агенция или печатница, защото няколко души могат да измислят много по-добро и работещо решение.

Текст: